Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2008 14:06 - Хора, днес е 8ми март, не 1ви юни!
Автор: prokliatieto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 778 Коментари: 0 Гласове:
0



Само на мен ли ми прави впечатление колко тъпи са почти всички хора?! Само аз ли осъзнавам, че не всяко девойче, навършило 13 години и мислещо се за много голямата работа, защото ,видиш ли, вече било много "голямо"?

Всички днес са решили, че всички от женски пол малко по-големи от деца празнуват празник, който 19 години все си мисля, че е ден на жената, ден на майката... Е, явно нещо съм се обърквала...
Но пък сутринта, след като започнаха купищата пожелания, се замислих какво всъщност определя един човек дали е жена или момиче (както и обратното с мъжкия пол). Не мога да си обясня и логиката на всичките тези доброжелателно сигурно настроени глупци. Не е секса, това е прекалено повърхностно. Не са и годините, защото все пак остава самата личност на даден човек. Не е външния вид - 12 годишните, посещаващи всяка седмица чалга клубчетата на НДК и те сигурно не биха се нарекли жени.
Някак си стигнах до извода, че другите решават дали си едното или другото. Ми като видиш някой някъде и съвкупността от излъчването (детско или женско) и начина на говорене и мислене - за мен това е нещото, което би  ме накарало да определя някой като голям или малък... А не ЕГН-то или нещо друго.

Хората не мислят днешно време... Да, хубаво е да има повече поводи за празнуване. Но можеш да празнуваш и без точно ти да имаш празник. (:  Но никой не се сеща да се сети всъщност кой ден е днес. Вижда в списъка с абонати на скайп някоя приятелка и Хоп! Дай да й честитим празника, без да се замисляме всъщност има ли го или не... Сестра ми по този случай много ми хареса с едни нейни думи: "Хора, днес е 8ми март, не 1ви юни!"



точка. :)


Тагове:   март,   юни,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: prokliatieto
Категория: Хоби
Прочетен: 98268
Постинги: 29
Коментари: 22
Гласове: 127
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол